Kóstolom Csapat |
|
1/7/2021 1:35:52 PM |
Kedvencekhez adva |
Kedvencekhez adás |
Borász? Van honlapja? Akkor nevezzen!
Március óta az elsődleges kommunikáció az online térbe került át. A vásárlók a szupermarketeken kívül nem az éttermekben, nem a borbárokban, hanem az interneten találkoznak először egy borral. Külföldiek esetében ez sokszorosan igaz: nem utaznak hozzánk, nem keresik fel a pincészeteket. A honlapok szerepe felértékelődött. Akinek nincs működő honlapja, az láthatatlan. És a magyar borászatok honlapjai piacképesek? Nem minden esetben. A Hungarianwines.eu éppen ezért most meghirdette az első Interwine Díjat, egy versenyt, ahol kivételesen nem borok, hanem honlapok versenyeznek. A nevezési határidő 2021. január 20., így a téli, eseménytelen hetek alatt, a bezártságban minden borászat szánhat egy kis időt a honlapja frissítésére. Fontos: a nevezést már most meg lehet ejteni pár kattintással, a honlapot viszont január 20-ig lehet még csinosítani, csak január 21-étől fogják értékelni a zsűritagok.
Jelentkezés
https://hungarianwines.eu/interwine/#jelentkezes
Hogyan zajlik a verseny?
A verseny első fordulójában SEO-, design-, webfejlesztő- és médiaszakemberek értékelik a weboldalakat, és juttatják döntőbe a legjobbakat. A közönség is szerepet kap – ezáltal megmozgatva a borkedvelőket –, ugyanis a borfogyasztó szavazók is döntőbe juttathatnak néhány borászatot. A döntőben pedig nemzetközi szakértők bírálnak majd: világhírű, az online kereskedelemben és médiában jártas szakemberek pásztázzák majd a magyar borászatok honlapjait! Ott van a zsűriben a svéd sommelier világbajnok, a Tasted.wine tulajdonosa, Andreas Larsson, de zsűrizni fog a legnagyobb borkereső böngésző, a „boros google”, azaz a Wine Searcher szerkesztője, Don Kavanagh is. Ugyancsak elfogadta felkérésünket Lucy Shaw, a legfontosabb brit trade magazin, a Drinks Business főszerkesztője. Zsűrizni fog a legfrissebb Decanter Wine Retail díjazott, a kelet-közép-európai borok legjobb angliai kereskedése, a Novel Wines társtulajdonosa, Zsiga György.
Zsűritagok
https://hungarianwines.eu/interwine/#zsuri
Több mint 5 millió forint értékű díjak
A győztes komoly médiacsomagot kap: többek között online megjelenést a Drinks Business, a Decanter.com és a Wine Searcher oldalakon, de Andreas Larsson is készít számára egy kóstolóvideót. Elsősorban annak érdemes nevezni, akinek angol verzió is van a honlapján, de csak magyar nyelvű honlappal is lehet nevezhetni, számukra is él Andreas Larsson ajánlata több online megjelenéssel együtt.
A verseny főtámogatója az Agrármarketing Centrum, az ő segítségükkel sikerül ilyen parádés megjelenéseket biztosítani a győztes számára, és az egész verseny nem valósult volna meg az AMC támogatása nélkül.
Díjak
https://hungarianwines.eu/interwine/#dij
REKONTIR – 2 millió Ft értékű üzleti tanácsadói csomag
A REKONTIR Magyarország vezető EU pályázat- és projektmenedzsment cége, jellemzően az ötlettől a fenntartási időszak végéig segítik ügyfeleiket, a projektmenedzsmenten túl építész tervezői, műszaki tanácsadói, hitel menedzsment és egyéb szolgáltatásokkal. A REKONTIR az Interwine Díj kiemelt támogatója és különdíjat is ajánlott fel, a díjazott egy komplex üzleti tanácsadói csomagot kap 2 millió Ft értékben, amely a következőket tartalmazza: teljes üzleti folyamatok áttekintése, üzletfejlesztési-, értékesítési és marketing tanácsadás, fejlesztési igények felmérése, koncepció tervek elkészítése új projektötlet esetén.
REKONTIR
https://rekontir.com
További különdíjak
A győztesen kívül a különdíjasok is értékes díjaknak örülhetnek, a fent említett REKONTIR üzleti tanácsadó csomagon kívül ugyanis még további különdíjak találnak majd gazdára. A borászatok már a jelentkezéskor megjelölhetik, hogy melyik különdíjnak örülnének legjobban (aki például most cserélte le az összes címkéjét, az aligha szeretne címketervezést nyerni).
– Wineglass Communication különdíj
A díjazott egy egyalkalmas kommunikációs konzultációt vagy egy sajtóközleményt választhat, amelyet a Wineglass Communication díjazottal egyeztetett témában elkészít és sajtólistára kiküld.
Wineglass Communication
https://wineglass-communication.hu
– Lazenne különdíj
A díjazott egy 6 palackos Lazenne Pro wine trolley-t kap, melynek értéke 60 000 Ft.
Lazenne
https://lazenne.com
– Chris Dry különdíj
A különdíj gazdája 1 órás online SEO tanácsadást kap a főbb hibák gyakorlatias megoldási javaslataival.
Chris Dry
https://chrisdry.com
– Spoti Studio különdíj
A díjazott egy egyedi SPOTI filmes csomagot kap, melynek tartalma egy 1+2 snittből (packshot+ 2 beauty snitt) álló, utómunkázott, zenével, animációval ellátott kisfilm.
Spoti Studio
https://spotistudio.com
– Peltan-Brosz különdíj
A díjazott borászat egy közeljövőben piacra kerülő borához nyomdakész grafikai címketervet készít.
Peltan-Brosz
http://peltan-brosz.com
-Hungarianwines.eu különdíj
A díjazott féléves Hungarianwines.eu előfizetést kap (elkészül az angol nyelvű profiloldala 5 bor adatlapjával, illetve havonta egy angol nyelvű hír készül róla). A díj értéke 120 000 Ft.
Hungarianwines.eu
https://hungarianwines.eu
(sajtóközlemény alapján)