2017. 09. 06. 17:00 - 2017. 09. 06. 19:00 |
||
Egry József emlékmúzeum |
||
Badacsony, Magyarország, Egry sétány 21., 8261 |
||
Borvidék: Badacsony |
||
Kedvencekhez adva |
Kedvencekhez adás |
|
Most a badacsonyi turizmus jövőjéről fogunk beszélgetni, azokkal, akiket személyesen érint, és várunk mindenkit, akit a téma érdekel.
Meghívott vendégek:
Greznár Attila, vidámpark-üzemeltető
Krisztin N. László, Badacsonytomaj polgármestere
Laposa Bence borász, a Kishableány étterem tulajdonosa, a Balatoni Kör elnöke
Nagy-Golyán Nikolett, a fövenyesi és badacsonytomaji Kalóz tulajdonosa
Rieger Zoltán, a Bázis Büfé tulajdonosa
Tóth Ádám, a Pláne Badacsony Borterasz tulajdonosa
Tucsni László, a We Love Balaton főszerkesztője
Zöld Lajosné Zsuzsa, az Alapozó-Falatozó tulajdonosa
Moderátor: Erdős Gábor, az Északipart Magazin felelős szerkesztője
A balatoni régió évtizedek óta nem látott átalakuláson megy keresztül, ami a turizmus területén is érvényes. Új szereplők és új irányok jelentek meg az akár évtizedek óta jelenlévők mellett, és az ő érkezésükkel felmerül az a kérdés is, hogy hosszú távon mi fogja meghatározni a helyi vendéglátás arculatát, ezzel együtt a régió képét. Az erről alkotott elképzelések sokszor nagyban eltérnek egymástól, sőt, néha egymással teljesen ellentétesek.
Mégis úgy gondoljuk, hogy a folyamatokról, a közös célokról és az együttműködések lehetőségeiről érdemes nyilvánosan is beszélgetni, ezért az Északipart Magazin, a We Love Balaton és a Balatoni kör közösen Balatoni Konzíliumot hirdet, melynek első állomása Csopak volt, a beszélgetés témája ezúttal Badacsony lesz.
----
Azért Badacsony, mert itt a városközpontban szorosan egymás mellett élnek és dolgoznak a több évtizedet is megélt vendéglátóhelyek és az eddigi, Balatonnál megszokott kínálat megújítására törekvő fiatal szereplők.
A beszélgetés az alábbi kérdésekre keresi majd a választ:
Régi és új szereplők – ki mit képvisel, ezek mennyire férnek meg egymás mellett?
Mennyire egyedülálló Badacsony kínálata Magyarországon?
Kik jönnek ma Badacsonyba, és miért? Mennyi időt töltenek itt, mire kíváncsiak?
Alapanyagok, friss kínálat, szezonalítás – működtethető-e, vagy mindez csak marketingszöveg?
Van-e tudatos, felépített turizmus-stratégiája a térségnek?