Kóstolom Csapat |
|
4/18/2018 9:49:00 AM |
Kedvencekhez adva |
Kedvencekhez adás |
Megújult a Gere Pincészet arculata, jelezve a harminc éve tartó történet következő szakaszát. A név is módosult: “A. Gere” olvasható a címkéken, utalva Gere Attilára és gyermekeire, Andreára és Attilára egyaránt.
A címkéken túl a kínált borstruktúra is megváltozott, átláthatóbbá vált. A hetedik generáción átívelő borászat célja a váltással az volt, hogy a családi jellegen túl egy egységes, a palackok tartalmának minőségét méltó módon kifejező megjelenést hozzon létre, mely itthon és nemzetközi viszonylatban egyaránt, hosszú távon is megállhatja a helyét.
Teljesen megújult a Gere Pincészet borainak arculata. Rendhagyó módon maga a márkanév is megváltozott, a borok ugyanis az “A. Gere” nevet viselik a jövőben. Ahogyan Gere Attila borász elmondta: “A borászat hagyománya már a hetedik generációt öleli fel családunkban, és ez a folytonosság különösen markánsan jelenik meg azáltal, hogy a lányom, Andrea és a fiam, Attila is aktívan bekapcsolódott a pincészet munkájába. Az új név ennek szellemében egyidejűleg jelöl engem és őket is.”
A címkéken és csomagolóanyagokon túl valamennyi felületet érintő változás egy egyéves tervezési folyamat eredménye. A harminc éve indult és mára piacvezetőnek számító borászat alapítóiban már régebben megfogalmazódott, hogy az eddig organikusan, az éppen adott lehetőségeknek és elképzeléseknek megfelelően fejlődő márka tudatosan épüljön tovább.
Ennek megalapozására Unger Zsolt márkaépítőt és csapatát kérték fel, akik nem csupán az arculat tervezésében, hanem a termékstratégia és -struktúra átalakításában is szerepet játszottak. Ennek nyomán a 17 tételből álló borsor átrendeződött: koherensebb lett és a Weninger & Gere márka beolvadásával egyszerűsödött. A borok kategóriái is (alap-, közép-, és csúcsborok) egyértelműen nyomon követhetők a külső megjelenésben, a korábbinál jobban elkülönülnek egymástól.
Az új arculat és struktúra kialakítása során az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy teljesen új fejezet nyíljon a borászat történetében és összegezzék az elmúlt évtizedek tapasztalatait. Fontos volt az időtálló kortalanság és az egyértelmű, markáns külső is a beazonosíthatóság érdekében, ezenkívül az is, hogy a különböző célcsoportok számára is azonnal látható legyen az adott borok árkategóriája.
“Munkánk során az állandóságot és a megbízható minőséget képviselő, széles körben elérhető Gere borokat kellett egy kozmopolita, időtlen megjelenéssel felruháznunk úgy, hogy közben a családi és a hungarikum jelleget is megmutatjuk. Már kimondani is nehéz, megvalósítani méginkább az. Viszont úgy gondoljuk, hogy sikerrrel jártunk.” - mondta Unger Zsolt a megbízásról.
A megújulás nem azonnal válik láthatóvá, mert mindig csak az új évjáratok kapnak új címkéket. A teljes paletta így előreláthatólag fél év múlva cserélődik le és válik elérhetővé országszerte.
A Gere Pincészetről
Az 1986-os volt az első évjárat, amelyből a ma ismert pincészetet létrehozó Gere Attila bort palackozott Villányban. A kínálat ezt követően folyamatosan bővült, egyaránt gondolva a fogyasztók széles körére és a top borok kedvelőire is. Ma már tizenhét féle Gere bor található meg a kereskedések polcain, melyek közül a Villányi Franc és a Kopar Cuvée csak a kiemelkedő évjáratokban készül el. Gere Attila mellett aktív szerepet vállalt a pincészet működésében a borász lánya, Gere Andrea és fia, ifj. Gere Attila is.
sajtóközlemény